آموزش, اندروید

15 تا از بهترین برنامه های ویرایشگر تصاویر برای اندروید

15 تا از بهترین برنامه های ویرایشگر تصاویر برای اندروید

سه نوع ویرایشگر تصاویر اندروید وجود دارد. برخی برای ویرایش تصاویر دسکتاپ استفاده می شوند مانند Adobe Lightroom CC. نوع دوم، ویرایشگر سبک تری مانند Snapseed است که اصول اولیه را انجام می دهد و نوع سوم، ویرایشگر های تصاویر رسانه های اجتماعی را داریم که کارهای زیادی انجام نمی دهند اما برخی از جلوه های جالب را اضافه می کنند. بنابراین ما لیستی از بهترین ویرایشگرتصاویر اندروید تهیه کردیم. لطفا توجه داشته باشید، هیچکدام از این برنامه ها قدرت ویرایشی در حد برنامه هایی نظیر Gimp ،Lightroom یا Photoshop ندارند. برای ویرایش حرفه ای تصاویر، همچنان به کامپیوترو برنامه های نظیر فوتوشاپ نیاز دارید.

  1. Adobe apps
  2. AirBrush
  3. Enlight Pixaloop
  4. Fotor
  5. InShot Photo Editor Pro
  6. LightX
  7. PhotoDirector
  8. Photo Effects Pro
  9. Photo Lab Picture Editor
  10. PicsArt
  11. Photo Mate R3
  12. Pixlr
  13. Snapseed
  14. TouchRetouch
  15. Vimag

Adobe apps

Adobe طی چند سال گذشته تعداد زیادی ابزار ویرایش تصاویر را منتشر کرده است. برخی از بهترین برنامه های ویرایشگر تصاویر در دسترس هستند.

برخی از گزینه ها عبارتند ازAdobe Photoshop Express ،Adobe Photoshop Mixe و Adobe Lightroom.

هر کدام ویژگی های مختلفی برای کمک به شما در ویراش تصاویر دارند، نظیر از بین بردن قرمزی چشم در تصاویر افراد.

Adobe Lightroom مخصوصاً با ویژگی های جدید به روز می شود. برخی از این ویژگی ها نیاز به اشتراک Adobe Creative Cloud دارند. .

AirBrush

AirBrush گزینه ای عالی برای ویرایش تصاویر اندروید می باشد. این برنامه شامل ابزار هایی نظیر رفع جوش، صاف کردن پوست، برداشتن قرمزی چشم و عملکرد روشن کننده دندان و چشم در تصویر افراد می باشد.

همچنین یک حالتی برای ایجاد تصاویر با پس زمینه تار وجود دارد. علاوه بر این، این اپلیکیشن به شما امکان می دهد قبل از گرفتن تصاویر، ویرایش آن را انجام دهید.

بنابراین می توانید در هنگام سلفی گرفتن و قبل از گرفتن عکس، ویرایش ها را اعمال کنید. برای برخی از ویژگی های پیشرفته اشتراکی وجود دارد، شما می توانید برای استفاده از آن ها عضو اشتراک ماهانه آن شوید.

ویرایشگر تصاویر اندروید : AirBrush

Enlight Pixaloop

Enlight Pixaloop یک برنامه عکاسی راحت با برخی ترفند های بسیار جالب است. این ویرایشگر تصاویر ساده را با یک کلیک به تصاویر GIF تبدیل می کند.

افکت هایی نظیر آب یا ابر در آن استفاده می شود، اما نمونه های بسیار زیادی نیز برای استفاده در آن وجود دارد. برخی از ویژگی های دیگر شامل اضافه کردن عناصری است که قبلاً در آنجا نبوده و پوشش هایی که می توانند به محیط یک عکس اضافه شوند.

این ویرایشگر قرمزی چشم را از بین نمی برد یا تصویر شما را برش نمی دهد. با این حال توانایی اضافه کردن برخی از جلوه های اضافی در آن وجود دارد. تنها مسئله در Enlight قیمت بالای آن است.

ویرایشگر تصاویر اندروید : Enlight Pixaloop

Fotor Photo Editor

نام Fotor مدت هاست در لیست بهترین ها است و وبلاگ ها و لیست های زیادی Fotor را به عنوان گزینه ای برتر لیست می کنند.

این ابزار ویرایش بسیار واقعی تری نسبت به اکثر موارد دارد و شامل توانایی ارتقاء تصاویر است. برخی از ابزار های دیگرنظیر: چرخش، روشنایی، کنتراست، اشباع، رنگ آمیزی، سایه برجسته، دما، رنگ، RGB، و بیش از 100 فیلتر دیگر برای شما انتخاب می شود.

تنها نکته منفی این برنامه این است که یکی از گرانترین برنامه های ویرایشگر تصاویر می باشد.

ویرایشگر تصویر اندروید : Fotor Photo Editor

InShot Photo Editor Pro

InShot Photo Editor Pro یک ویرایشگر نسبتاً مناسب است. این ویرایشگر سبک جدیدی دارد و دارای هزاران ویژگی نظیر فیلتر، برچسب و دیگر جلوه های این سبکی است.

این اپلیکیشن همه این جلوه ها را در فروشگاه خودقرار داده است و می توانید مواردی را که می خواهید انتخاب کرده و دانلود کنید.

البته برخی از آن ها فقط با عضویت انجام پذیر است. در هر صورت برخی از عکس ها را ویرایش می کند.

می توانید عکس ها را روتوش کنید، قسمتی از تصویر را کات کرده و سایر اصول مانند کات و موارد دیگر را در بر می گیرد.

ویرایشگر تصاویر اندروید : InShot Photo Editor Pro

LightX Photo Editor

LightX یکی از برنامه های موفق ویرایشگر تصاویر اندروید در آینده خواهد بود. اما در حال حاضر ازموفق های iOS است.

دارای ویژگی ها و ابزار های مناسبی می باشد. این برنامه دارای یک ابزار تعویض پس زمینه، جلوه های افشان رنگی و طیف وسیعی از ابزار های کشویی مانند تراز رنگ، سطح و منحنی است.

حتی می توانید تصاویر را با هم ادغام کنید. همچنین ویژگی های تاری، کولاژ های تصاویر، دستکاری شکل و برچسب ها وجود دارد.

البته اشکالاتی نیز در آن وجود دارد اما با این وجود، جزء پنج ویرایشگر برتر تصاویر باشد.

ویرایشگر تصویر اندروید : LightX Photo Editor

PhotoDirector Photo Editor

PhotoDirector یک شرکت کننده جدید تر به فضای ویرایش تصاویر در اندروید است و بسیارمناسب است. مانند Fotor بیشتر به جای فیلتر ها روی ویرایش های دستی متمرکز است و به ویرایشگر های HSL، کانال های رنگی RGB، تراز سفیدی و موارد دیگر برای ویرایش صحیح عکس های خود دسترسی دارید.

همچنین دکمه هایی برای تن، روشنایی، تاریکی و کنتراست برای ویرایش های عمیق تر وجود دارد. این برنامه بسیار قدرتمند، برای کسانی که چیزی غیر از فیلتر ها می خواهند خوب می باشد.

Photo Effects Pro

Photo Effects Pro قطعاً ویرایشگر کسانی است که دوست دارند با فیلتر ها، افکت ها، برچسب ها ومواردی از این دست بهره ببرند.

دارای بیش از 40 فیلتر و جلوه و همچنین امکان افزودن متن، برچسب و فریم نیز هست. یکی از ویژگی های غیر معمول Photo Effects Pro، توانایی رنگ آمیزی با انگشت بر روی عکس خود برای ایجاد تصویر منحصر به فردی که می سازید است.

انتخاب کمی از ابزار های ویرایش تصاویر وجود دارد. دانلود واستفاده از این برنامه رایگان است.

ویرایشگر تصاویر اندروید : Photo Effects Pro

Photo Lab Picture Editor

Photo Lab جزء محبوب ترین برنامه های ویرایشگر عکس نیست اما این برنامه مدیریت خوبی دارد. این برنامه بیش از 640 فیلتر، فریم و افکت برای شما دارد که می توانید با بزرگترین مجموعه های موجود در اختیار مصرف کنندگان قرار دهید.

با استفاده از این ویرایشگر می توانید مونتاژ ایجاد کنید، تصاویر را به راحتی ویرایش کنید، جلوه های خود را به هم بچسبانید تا چند تصویر منحصر به فرد برای به اشتراک گذاشتن با دوستان خود ایجاد کنید.

نسخه رایگان این برنامه وجود دارد که قبل از خرید نسخه حرفه ای می توانید ابتدا نسخه رایگان را امتحان کنید.

Photo Mate R3

Photo Mate R3 جانشین Photo Mate R2 است که یکی از بهترین های ویرایشگر تصاویر اندروید در لیست می باشد. هنوز هم کاملاً جدید است، بنابراین انتظار داشته باشید که با گذشت زمان تکامل یابد و بهتر شود.

در حال حاضر شما به مجموعه کاملاً قوی ابزار های ویرایش، از جمله اصول اولیه دسترسی خواهید داشت.

همچنین از فایل های RAW پشتیبانی داخلی دارد که برای عکاسان بسیار عالی است. این برنامه همچنین با یک مجموعه لنز همراه است، بنابراین شما می توانید مسائل مربوط به لنز ها را از جمله تصویرگری و انحراف کروماتیک برطرف کنید.

PicsArt

PicsArt مدت زمان طولانی استفاده شده است و تاکنون بیش از 250 میلیون بار دانلود داشته است. خوشبختانه توسعه دهندگان برای به روز ماندن برنامه کار مناسبی را انجام داده اند.

موارد معمول بسیاری از جمله ابزار های ویرایش سبک و همچنین فیلتر ها، متن ها، برچسب ها و کلاژ ها را پیدا خواهید کرد.

دارای بیش از 100 ابزار ویرایش و همچنین جامعه ای از افراد خلاق برای به اشتراک گذاشتن مطالب با آن است.

همچنین می توانید از این برنامه برای تولید جعبه های متحرک و حتی جلب چیز هایی بر روی عکس های خود استفاده کنید. این یک گزینه قوی با ویژگی های زیادی است. همچنین ابزار های عکس دیگری نیز توسط PicsArt وجود دارد.

Pixlr

Pixlr توسط AutoDesk منتشر شده است که با عنوان Pixlr Express شناخته می شود، یک ویرایشگر قدرتمند تصاویر است و بارها و بارها توصیه شده است.

این ویرایشگر یکی از بهترین ابزار های لمسی است که ما دیده ایم و همچنین دارای یک تن از سایر ویژگی ها و ابزار هایی است که می توانید از آن ها استفاده کنید.

فیلتر هایی نیز وجود دارد، اگرچه هوشمندانه آن ها را به عنوان “پوششی” مبدل می کند و همچنین شامل ابزار های ویرایش آرایشی مانند رفع کننده های پوستی و سفید کننده های دندان است. این یکی از برنامه های ویرایشگر تصاویر خوب برای همه است.

ویرایشگر تصویر : Pixlr

Snapseed

Snapseed قطعاً جزء بهترین برنامه های ویرایشگر تصاویر اندروید است که گوگل آن را چند سال پیش خریداری کرد. Snapseed در این فضا به یک ویرایشگر عکس کاملاً قدرتمند تبدیل شده است.

این برنامه پشتیبانی از تصاویرRAW است که عکاسان را بسیار خوشحال می کند. همچنین می توانید با استفاده از انواع کشو ها و ابزار های تقویت لمسی، تصویر را تنظیم کنید.

اگر به این موارد دسترسی داشته باشید، فیلتر ها نیز وجود دارد. این برنامه همچنین یکی از برنامه های ویرایشگر تصاویر رایگان و بدون تبلیغات و خرید های درون برنامه است.

این موردی است که ما ابتدا توصیه می کنیم و پس از آن برنامه های Adobe و سایر موارد دیگر.

با این حال، این برنامه همچنین از سال 2018 به روزرسانی نداشته است، بنابراین ما مطمئن نیستیم که آیا این برنامه دیگر درحال توسعه و فعال باشد.

ویرایش تصاویر در اندروید : Snapseed

TouchRetouch

TouchRetouch یکی از منحصر به فرد ترین برنامه های ویرایشگر تصاویر اندروید است که کار های معمول را مانند صاف کردن پوست و پاک کردن رنگ قرمز را انجام نمی دهد.

در عوض قسمت های دلخواه را از عکس حذف می کند. شما می توانید کارهایی مانند خطوط براق ناخوشایند را از تصاویر خود حذف کنید و یا اشیاء کوچک را که نمی خواهید در آنجا باشند و در برخی موارد حتی می توانید افراد را حذف کنید.

این برنامه یا فوق العاده خوب کار می کند یا اصلاً کار نمی کند. ما توصیه نمی کنیم که انتظار معجزه داشته باشید، اما بیشتر اوقات کار نسبتاً مناسبی انجام می دهد.

Vimage

Vimage یک ویرایشگر تصاویر جدید تر با برخی از ویژگی های مناسب است. بسیار شبیه به ویژگی سینمایی LG V40 است.

می توانید بدون عناصر متحرک عکس بگیرید و عناصر متحرک را به آن ها اضافه کنید. شما می توانید ویژگی هایی نظیر روشنایی، تاری، چرخش، اشباع و سایر موارد را در اختیار داشته باشید.

سپس می توانید تعدادی انیمیشن از پیش ساخته را به عکس اضافه کنید تا متحرک شود. این ویرایشگر تصاویر منحصر به فرد متحرک ایجاد می کند که هر جایی مشاهده نمی کنید.

ویرایشگر تصویر اندروید : Vimage

موفق و پیروز باشید.

منبع : www.androidauthority.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *