مجله تکنولوژی

بررسی مشکل باتری های اپل و ایرپاد

مشکلات باتری های اپل

به دلیل سوالات زیادی که برای افراد مختلف ایجاد شده بود و بسیاری از افراد درباره مشکل باتری های اپل صحبت می کنند، تصمیم گرفتیم این مسئله را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

به نظر می رسد مشکلات اخیر باتری های اپل(apple) به MacBook Pro محدود نمی شود. گزارش ها حاکی از آن است که برخی از کاربران در مورد شارژ کردن ایرپادها، شکایت دارند و از تخلیه شارژ آن صحبت می کنند.

AirPods ها دارای شارژر های مخصوص به خود هستند. در واقع همان جعبه ای که برای قرار دادن ایرپاد ها به شما داده می شود، شارژر می باشند. این شارژر ها این روزها افراد مختلف را با خود درگیر و با مشکل رو به رو کرده است. اپل ادعا می کند که باتری باید تا 24 ساعت شارژ داشته باشد، اما برخی از کاربران حتی وقتی که AirPod خود را به طور کامل شارژ کردند، تا 40 درصد تخلیه شارژ را دیده اند.

رفع مشکلات و خطا های عمومی در ایرپاد

شما می توانید برای مطالعه مقاله رفع مشکلات و خطا های عمومی در ایرپاد بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

ردیتور سورینکولز (Redditor severinskulls) پستی را منتشر کرد که جزئیات مربوط به باتری ایرپاد بود که این AirPod بین 15 تا 20 درصد از شارژ خود را در طول شب از دست داده بود، نوشت.

بعد از رفتن ردیتور سورینکولز به فروشگاه اپل، مجموعه جدیدی از AirPods را مشاهده کرد که این مجموعه جدید هیچ شارژی را در شب از دست نمی دهد. این بدان معنی است که مسئله باتری ایرپادها به طور قطع یک مسئله گسترده در این محصولات نیست و تنها روی چند مورد تأثیر می گذارد.

بررسی مشکل باتری های اپل و ایرپاد

هنگامی که AirPods برای اولین بار به بازار عرضه شد، برداشت اول از عمر باتری آنها مثبت بود. مشکلات عمر باتری تا همین اواخر که AirPods در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفت، مشخص نشده بود.

هنوز مشخص نیست که چه تعداد کاربر تحت تأثیر مسئله باتری قرار دارند و با مشکل مواجه شده اند. برخی از کاربران تصریح می کنند که این مشکل باتری می تواند به دلیل چرخه شارژ باشد که با گذشت زمان بهبود می یابد، اما برخی دیگر اظهار داشتند که مسئله از زمان اولین استفاده از AirPods وجود داشته و به هیچ وجه بهتر نشده است. اپل هنوز درباره این گزارش ها اظهارنظر نکرده است، اما در صورت تغییر این پست را به روز خواهیم کرد.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *