مجله تکنولوژی

بازی های گرافیکی ایکس باکس

بازی های گرافیکی ایکس باکس

امروزه بازی های گرافیکی ایکس باکس بیشتر و خارق العاده تری به بازار عرضه شده است. بسیاری از آنها با گیم پلی عالی، نقشه جذاب و طراحی بصری شگفت انگیز همراه هستند. ما می خواهیم، لیست 20 بازی برتر گرافیکی ایکس باکس وان را به شما معرفی کنیم.

معرفی بازی های گرافیکی ایکس باکس

1) Ryse: Son of Rome

  • Platforms: Xbox One, Microsoft Windows
  • Game genres: Action-adventure game, Hack and slash
  • Game modes: Single player, multiplayer
Ryse: Son of Rome

اولین بازی های گرافیکی ایکس باکس Ryse است که یک بازی هک و اسلش وحشیانه است. سطح جزئیات موجود در آن بسیار زیاد است که شما فقط برای دیدن جزئیات زمان زیادی را صرف حرکت در اطراف نقشه می کنید. این بازی شامل 4 بسته DLC قبلی است و 18 نقشه را در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

علاوه بر این، بافت های خوب، مدل های نورپردازی واقع گرایانه و استفاده هوشمندانه از پردازش عمق میدان و تیرگی پس زمینه باعث زیبایی این بازی می شوند. اما برای دستیابی به چنین موارد باورنکردنی باید Xbox خود را با وضوح 4K و 30 فریم در ثانیه اجرا کنید.

این بازی یک سرگرمی خوب اما خشونت بار است. این جایی است که می توانید آثار هنری چشمگیر را روی صفحه نمایش تحسین کنید. این بازی به خودی خود مانند یک فیلم سینمایی واقعی است.

2) BThe Witness

  • Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows, iOS, Android, Xbox 360, Mac
  • Game genre: Puzzle
  • Game mode: Single player
BThe Witness

بازی دیگری که ما می خواهیم معرفی کنیم The Witness است که یک بازی بسیار پیچیده می باشد و فقط با معماها احاطه شده است.

بر خلاف سایر بازی های مشابه در ژانرها، شاهد طرح های باشکوه و چشمگیری هستیم که به زیبایی در جزیره ای زیبا قرار می گیرد. به خصوص این بازی از سبک طراحی منحصر به فردی برخوردار است که ما را به یاد نقاشی های زیبا می اندازد.

وظیفه شما این است که همه آن معماهای پراکنده در جزیره را از بین ببرید. هرچه معما بیشتر حل کنید، سطح بالاتری خواهید داشت. با یک کلیک تنها، یک درب جدید دیگر برای استقبال شما از دیگر معماهای سخت تر باز خواهد شد.

3) Call of Duty: WW2

  • Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Windows
  • Game genre: FPS
  • Game modes: Single player, multiplayer
Call of Duty: WW2

گرافیک Call of Duty بسیار خیره کننده است. این شخصیت ها به لطف سایه های پوستی فوق العاده دقیق و سایر بافت ها، بسیار واقعی به نظر می رسند. این رئالیسم به موادی گسترش می یابد که در همه مناطق یکپارچه در صحنه قرار می گیرند.

تصور دیگر این است که WW2 از مقیاس پذیری پویا در هر دو سیستم عامل Xbox One X و PlayStation 4 Pro بهره می برد. کمترین رزولوشن در 2160×1920 تنظیم شده است اما با یک کلیک به 2160 × 3860 می رسد. به طور خلاصه، اگر ناامیدانه می خواهید یک تجربه نفس گیر در مهم ترین جنگ تاریخ را بدست آورید، WW2 بهترین بازی برای شماست.

4) Watch Dogs 2

  • Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Windows
  • Game genre: Action-adventure
  • Game modes: Single player, multiplayer
Watch Dogs 2

یکی دیگر از بازی های گرافیکی ایکس باکس Watch Dogs 2 است که یک بازی خیابانی خنده دار و پویا است. پس از رونمایی از سری بازی های GTA، این بازی دنیای جدیدی را به روی گیمر ها باز می کند که پر از گیم پلی شگفت انگیز و چشمگیر است. هر عنصر UI با ظاهری چند رنگ و روان، بسیار جذاب به نظر می رسد.

در طول بازی، شما به عنوان یک هکر بازی خواهید کرد که باید همه دستگاه های متصل را کنترل کرده تا زیرساخت های کل شهر را کنترل کند. این همچنین مارکوس و تیم او، هدفون را برای گوش دادن به موسیقی هنگام انجام مأموریت ها قرار می دهند.

علاوه بر این، Watch Dogs 2 نسبت به نسخه اول بسیار پیشرفت کرده است. این بازی شامل حداکثر 19 تنظیمات گرافیکی از قبیل Ambient Occlusive ،Bloom، عمق میدان، جزئیات اضافی و غیره است.

5) Prey 2

  • Platforms: Xbox 360, PlayStation 3, Microsoft Windows
  • Game genre: FPS
  • Game mode: Single player
Prey 2

این بازی از سال 2007 قلب ما را با داستان سرایی جدید و همچنین دسته ای از اسلحه ها و اسلحه های ابرقدرت در یک فضای علمی تخیلی راحت تر کرده است. Prey به لطف تصاویری بسیار معتبر و جالب، توانسته است بسیاری از افراد را به خود جذب کند.

در بازی، با موجودات خطرناکی مانند Mimics و عنکبوت های کوچک روبرو خواهید شد. آنها خود را به عنوان چیزهای معمولی مخفی می کنند (فنجان های قهوه یا پشته ها). اما ناگهان می توانند به صورت واقعی خود تغییر پیدا کنند.

با این حال، در مورد آن حمله های عجیب و غریب نگران نباشید، به خصوص هنگامی که شما دارای قدرت شلیک هستید تا به راحتی با آنها مبارزه کنید. وقت آن است که حقیقت مربوط به گذشته را کشف کنیم و با تهدیداتی که باعث می شود ایستگاه فضایی شما را خراب کند، مقابله کنید.

6) Firewatch

  • Platforms: Microsoft Windows, OS X, Linux, and PlayStation 4, Nintendo Switch, and Xbox One
  • Game genre: Adventure
  • Game mode: Single player

Firewatch یکی از بازی های پر از سرگرمی و شگفتی است وقتی آن را بازی می کنید، از اینکه چگونه طبیعت مجازی بسیار عالی به نظر می رسد شگفت زده خواهید شد. چه چیزی بهتر از سفر به چنین مناظر پر زرق و برقی است؟

گیمرها باید از گرافیک خیره کننده Firewatch را بسیار تحسین می کنند. شما می توانید این چیزهای درخشان را از طریق مکان های دیدنی، غروب خورشید، جنگل ها، غبار، ابرها و درختان اطراف خود مشاهده کنید.

این بازی نه تنها به شما امکان می دهد صحنه های نفس گیر را کشف کنید بلکه شما را از طریق این بازی با رویدادهای عجیب و غریب که ارتباطی با رمز و راز باستانی دارد، آشنا می کند. اگر مایل هستید یک بازی ماجراجویی بسیار خوب و درجه یک را تجربه کنید، Firewatch شما را ناامید نخواهد کرد!

7) Forza Motorsport 7

  • Platforms: Xbox One, Microsoft Windows
  • Game genre: Racing
  • Game modes: Single player, multiplayer
Forza Motorsport 7

Forza Motorsports 7 به دلیل داشتن چندین عنصر “wow” مشهور است. این بازی با سرعت 60 فریم بر ثانیه ظاهر می شود و ویژگی های عالی این بازی باعث شده است در لیست بهترین بازی های گرافیکی Xbox One قرار بگیرید.

Forza Motorsports 7 در 4K خوب کار می کند و هرگز متوقف نمی شود. همچنین این بازی از ویژگی های گرافیکی شگفت انگیزی برخوردار است.

شما باید سریع با کنترل های بازی سازگار شوید و سپس خود را به راحتی با بازی سازگار کرده و از آن لذت ببرید. شما می توانید در بسیاری از نژادها پیش بروید و بر سکانس های قهرمانی پیروز شوید. همچنین، بازی روش های مختلفی را برای بازی در آن به شما ارائه می دهد، شما می توانید این بازی را چند نفره یا تک نفره انجام دهید.

8) Gears of War 4

  • Platforms: Xbox One, Microsoft Windows
  • Game genre: Third-person shooter
  • Game modes: Single player, multiplayer
Gears of War 4

سخت افزار قابل توجه ایکس باکس وان، Gears of War 4 را در سطح جدیدی قرار داده است. پس از پخش آن، شما این فرصت را پیدا کرده اید که ویترین های گرافیکی badass را که این بازی را به بهترین گرافیک و جلوه های بصری خود منتقل می کند، تجربه کنید. بخش اعظم این بازی جلوه های تصویری شگفت انگیز ناشی از صفحه های اسلحه، انفجارها و ریزش ساختمان ها در طوفان های شدید است.

می توانید Gears of War 4 را به عنوان یکی از بهترین بازی های امسال فراخوانی کنید. این بازی نه تنها باورنکردنی به نظر می رسد بلکه سطح حیرت انگیزی از سفارشی سازی گرافیکی را نیز ارائه می دهد. این بازی برای هر کسی که نسخه XBOX را تحت Xbox Play Anywhere of Microsoft خریداری می کند کاملاً رایگان در نظر گرفته شده است.

9) Rise of The Tomb Raider

  • Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, Microsoft Windows, Xbox One X, Macintosh operating systems, Linux
  • Game genre: Action-adventure
  • Game modes: Single player, multiplayer
Rise of The Tomb Raider

Rise of the Tomb Raider در 4K Ultra HD اجرا می شود و به لطف موتور Crystal Dynamics جلوه های تصویری غنی تر شده است. سه حالت بهینه سازی برای گیمرها وجود دارد: کیفیت بالا، سرعت فریم بالا و 4K.

ارائه فیزیکی در هر شرایطی جلوه ای طبیعی به بازی ارائه می دهد. Illumination Global واقع گرایی روشنایی را تقویت می کند و امکان کنترل مناطق مختلف را فراهم می کند. پراکندگی سطح زیرزمینی و پخش پشتی باعث بهبود کیفیت روشنایی در پوست شخصیت ها می شود. این فن آوری ها و دیگران باعث می شوند Rise of the Tomb Raider شایسته این باشد که در لیست بهترین بازی های گرافیکی Xbox One قرار بگیرد.

توصیه می کنیم از این بازی اکشن و ماجراجویی استفاده کنید. مخصوصاً وقتی همه حرکات انجام شده توسط شخصیت های پیشرو سریعتر از یک بازی مسابقه ای باشد. در حقیقت، بازی ماجراجویی قدیمی را به تصویر می کشد که در آن شما باید اسرار پنهان زندگی ابدی را کشف کنید.

10) Dark Souls 3

  • Platforms: PlayStation 4, Xbox One, and Microsoft Windows
  • Game genre: Action role-playing game
  • Game modes: Single player, multiplayer
Dark Souls 3

این بازی که دارای ویژگی های گرافیکی و جذاب بسیاری است، توانسته است بسیاری از افراد را به خود جذب کند. همچنین Dark Souls 3، به خودی خود یکی از محبوب ترین بازی های Xbox One برای بازی در سال جاری باشد.

طراحی گرافیکی سری Dark Souls به شخصیت اصلی، کارفرمایان بزرگ و ساختمان های باستانی توجه جدی دارد. این بازی دارای طراحی های گرافیکی عالی می باشد که بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است. شما به عنوان بازیکن، باید برای مواجهه شدن با مناطق جدید، کارفرمایان قوی تر و دشمنان قدرتمند آماده باشید.

11) Quantum Break

  • Platforms: Xbox One, Windows 10
  • Game genres: Action-adventure game, Third-person shooter
  • Game mode: Single player
Quantum Break

Quantum Break با اجرای یک پلت فرم پویا و اکشن، به تمام گیمرهایی که دوست دارند قدرت خود را برای برخورد با دشمنان دستکاری کنند، مناسب است. اما آنچه اکثر بازیکنان از این بازی هیجان زده هستند این است که این بازی دارای طراحی گرافیکی بسیار جذابی می باشد.

جلوه های بصری به لطف یک سیستم روشنایی به خوبی طراحی شده و بافت های مناسبی که در تمام سطوح ظاهر می شوند خیره کننده هستند. آنها واقعاً در هر صحنه عالی به نظر می رسند. اما آنچه بیش از همه گیمرها را تحت تأثیر قرار می دهد، طرح جذاب آن است.

در طول بازی، شما به عنوان جک جویس بازی می کنید که می تواند در طول زمان سفر کند. شما باید با طیف گسترده ای از دشمنان روبرو شوید، به خصوص برخی از بچه ها لباس هایی با طراحی خاص دارند که به آنها امکان می دهد زمان را نیز دستکاری کنند. دشمنان مختلف مهارت های مختلفی را نشان می دهند، بنابراین برای شکست دادن آنها باید از تاکتیک های مختلفی استفاده کنید.

12) Unravel

  • Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
  • Game genre: Puzzle-platformer
  • Game mode: Single player

گفته می شود که Unravel با الهام از سفرهای کمپینگ که در حومه شمال سوئد واقع شده است، طبیعی ترین جاذبه را با موفقیت به تصویر می کشد.

برای کسانی که هنوز درباره این بازی نمی دانند می توان گفت که Unravel یک platformer خوب می باشد که توسط ColdWood Interaction ساخته شده است. رسالت شخصیت اصلی آن این است که همه خاطرات یک زن را به هم گره بزند تا او را به افرادی که واقعاً دوستشان دارد بازگرداند.

شما از از بازی با Unravel بسیار لذت میبرید، به خصوص وقتی که با لمس جادو و معما هایی روبرو شوید که کل محیط را به خود اختصاص می دهند. این هم به همین دلیل است که ما آن را در جمع بهترین بازی های گرافیکی Xbox One قرار داده ایم که امسال باید آن را امتحان کنید!

13) Agents of Mayhem

  • Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
  • Game genre: Open-world
  • Game mode: Single player
Agents of Mayhem

Agents of Mayhem با قرار گرفتن در فضایی مشابه Saints Row، بسیار جذاب است. همچنین این بازی یک بازی زیبا و مناسب با جلوه های ذره ای زیبا و شبیه سازی تخریب موتور است.

نمایندگان Mayhem با برخی از بازی های تیراندازی به یک شکل هستند. شما می توانید قبل از نزدیک شدن به نبردهای واقعی، توانایی ها و سلاح های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. این بازی دارای بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد است. علاوه بر این، این بازی از یک سبک زیبا و منحصر به فرد برای داستان پردازی استفاده می کند.

14) Child of Light

  • Platforms: PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360, PlayStation Vita, Wii U, PlayStation Portable, Microsoft Windows
  • Game genres: Platform game, Role-playing video game
  • Game modes: Single player, multiplayer
Child of Light

Child of Light سبک بازی دستی دارد که شما را به سفری از شفق قطبی می برد. در این بازی یک شاهزاده خانم کوچک وجود دارد که پادشاه لموریا است.

هنرهای تجسمی در یک روایت خیره کننده با ظرافت دست به دست می شوند. از جلوه های آبرنگ استفاده می شود تا به گیمرها احساس بیدار شدن در خواب زیر آب را نشان دهد.

در کنار نقاشی های زیبا، Child of Light همچنین ملودی های احساسی و ملایم پیانو را دارد که می تواند هر کسی را به خود جلب کند.

15) Ori and Blind Forest

  • Platforms: Xbox One, Microsoft Windows
  • Game genres: Platform-adventure, Metroidvania
  • Game mode: Single player
Ori and Blind Forest

Ori and Blind Forest یک بازی با سیستم عامل 2D است که از فیلم معروف انیمیشن The Lion King الهام می گیرد. به نظر می رسد با هنر منحصر به فرد خود، می تواند هر کسی را فریب دهد.

صورت و گفتگوی طبیعی انیمیشن های این بازی بسیار قوی است تا احساسات شما را حفظ کند. از دیگر امتیازات این بازی می توان به موسیقی های آن اشاره کرد.

16) Fallout 4

  • Platforms: Microsoft Windows, PlayStation 4, Xbox One
  • Game genre: Action role-playing
  • Game mode: Single player
Fallout 4

فضای این بازی به گونه ای است که یک پارک تفریحی عظیم که مخفیگاه مهاجمان است و برای هدایت باندهای مهاجمان برای تسخیر هر شهرک باید مناطق جدیدی را کشف کنید.

Xbox One X برای ارائه حداکثر 4K پیکسل به Fallout 4 فشار می آورد. در مقایسه با نسخه های قبلی، این سری از لحاظ کیفیت گرافیکی پیشرفت زیادی کرده است. درختچه ها متمایز تر به نظر می رسند، برگها طبیعی تر هستند، تنوع زمین و سنگ گسترده تر است و حتی زباله ها واقعی تر به نظر می رسند.

شما در این بازی در دنیای گشترده ای که متشکل از مناطق بی پایان، شخصیت های جدید و جستجوهای چالش برانگیز می باشد، بازی می کنید. همچنین می توانید هر کاری که دوست دارید انجام دهید و انتخاب کنید. با انتخاب بسیاری از Perks در آنجا، playstyle خود را بسازید.

17) PlayerUnknown’s Battlegrounds

  • Platforms: Xbox One, Android, iOS, Microsoft Windows
  • Game genre: Battle royale
  • Game mode: Multiplayer
PlayerUnknown’s Battlegrounds

با توجه به داغ ترین بازی های آنلاین تیرانداز چند نفره در جهان، PlayerUnknown’s Battlegrounds در طی کمتر از یک سال به بیش از 30 میلیون گیمر دست یافته است.

گیم پلی بهترین ویژگی این بازی است. در هر دور، 100 بازیکن به یک جزیره هدایت می شوند و ماموریت آنها جمع آوری اسلحه و منابعی است که به آنها کمک می کند در نبردهای شدید پیروز شوند. بازیکنان می توانند انتخاب کنند که انفرادی یا با یک تیم بازی کنند. در هر صورت، برنده آخرین مرد یا تیمی است که زنده مانده است.

تواند توجه هر گیمر را به خود جلب کند. کافی است به مناطق جنگی در جزایر نگاه کنید و ببینید که چقدر دقیق به نظر می رسند. به طور خلاصه ، اگر به دنبال یک بازی عالی هستید که تعادل خوبی از کیفیت و عملکرد بصری داشته باشد ، این مورد باید انتخاب شما باشد!

از نظر گرافیکی، وجود زمینه های BattleUnknown’s Player، می تواند توجه هر گیمر را به خود جلب کند. کافی است به مناطق جنگی در جزایر نگاه کنید و ببینید که چقدر دقیق به نظر می رسند. به طور خلاصه، اگر به دنبال یک بازی عالی هستید که تعادل خوبی از کیفیت و عملکرد بصری داشته باشد، این مورد می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

18) Injustice 2

  • Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Android, iOS, Microsoft Windows
  • Game genre: Fighting
  • Game modes: Single player, Multiplayer
Injustice 2

یکی دیگر از بازی های گرافیکی ایکس باکس Injustice 2 است که یک بازی جنگی می باشد و به شما این امکان را می دهد تا بزرگترین ابرقهرمانان دنیای کمیک و سینمای DC را ببینید. این موارد شامل سوپرمن، بتمن، فلش، زن شگفت انگیز، پیکان سبز، جوکر، بلک آدام و موارد دیگر است. این بازی با داستانی جذاب توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کند.

اگر نگاهی دقیق تر به تمام جزئیات بافت بیندازید، خواهید فهمید که چرا Injustice می تواند اولین بازی خود را در میان 20 بازی برترگرافیکی Xbox One امروز رقم بزند. آنها فقط در طراحی شخصیت، محیط اطراف و سایر جلوه های تصویری فوق العاده هستند.

19) Superhot

  • Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Macintosh operating systems, Microsoft Windows, Linux
  • Game genre: FPS
  • Game mode: Single player
Superhot

آنچه Superhot را خاص می کند دنیای آن است که فقط با سایه های سفید، سیاه و قرمز پوشیده شده است. این بازی دارای طراحی گرافیکی بسیار درخشان و به یاد ماندنی است که آن را به جذاب ترین قسمت بازی تبدیل کرده است. این برای هر کسی که شانس بازی با چنین سبک منحصر به فردی را پیدا نکرده جالب به نظر می رسد. این بازی با توجه به ویژگی هایی که دارد، توانسته است بسیار از افراد را به خود جذب کند. شما می توانید اندکی مکث کنید تا اتاق را برای برنامه ریزی حرکت صحیح و گول زدن هر مهاجمی آماده کنید.

20) Halo 5: Guardians

  • Platform: Xbox One
  • Game genre: FPS
  • Game modes: Single player, Multiplayer
Halo 5: Guardians

Halo 5 با بهره گیری از رزولوشن پر جنب و جوش 2160p، بازی واقعاً عمیق و چشمگیر است که در آن تمام بافت ها در سطح شدید، جزئیات نمایش داده می شوند. جلوه های دیداری دیدنی و شخصیت های اغوا کننده نیز باعث برجسته تر شدن بازی می شوند.

از نظر گیم پلی، Halo 5 یک بازی ارزشمند با بیش از 24 بازی دعوا است که در آن می توانید باCovenant ، Forerunners و موارد دیگر به رقابت بپردازید. شما می توانید از Xbox One خود برای بازی انفرادی یا به صورت تیمی استفاده کنید یا به اعضای دیگر در نبرد 4 نفره بپیوندید.

اگرچه طبق گفته برخی از گیمرها جلوه های درخشش و بازتاب اندکی زیاد است، اما تجربه انیمیشن هایی که Halo 5 برای ما به ارمغان می آورد هنوز چشمگیر است.

در این مقاله بازی های گرافیکی ایکس باکس مختلف را برای شما بیان کردیم. شما می توانید هر کدام از این بازی ها را بر روی دستگاه های خود نصب کنید و از آن ها لذت ببرید. همچنین شما می توانید برای مشاهده گرافیکی ترین بازی های اندروید و آی او اس بر روی اینجا کلیک کنید.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *