کنسول بازی

Watch Dogs ! معرفی بازی فوق العاده خفن Watch Dogs : Legion (3)

بازی watch dogs legion

می خوایم تو این مقاله بگیم اصلا بازی Watch Dogs چی هست و چرا یکی از بهترین بازی هاییه که اکثر گیمر ها اونو توی لیست تجربه های خوبشون دارن؟

بازی Watch Dogs یا سگ های نگهبان یک بازی کامپیوتریه که در سال 2014 اولین نسخه اون ریلیز شد.

بازی Watch Dogs یکی از خفن ترین بازی های ریلیز شده است که تونسته مخاطب های بسیار زیادی رو به خودش جذب کنه.
اخیرا نسخه ی جدیدی (Watch Dogs: Legion ) از این بازی ریلیز شده که گیمرهای زیادی رو علاقه مند به تجربه آن کرده.

این بازی توسط Ubisoft ارائه شده و در پلتفرم های PS3 و PS4، Xbox 360 و Xbox One قابل انجامه.

Watch Dogs : Legion

بازی سگ های نگهبان زیر مجمموعه بازی های سبک اکشن و ماجراجویی قرار می گیره.
نسخه اول این بازی ( که از دید سوم شخص مفرد هستش) شما تک نفره خواهید بود و شهر شیکاگو ( با یه ورژن خیالی متفاوت ) رو با پای پیاده یا استفاده از وسایل نقلیه موجود زیر پا خواهید گذاشت. البته قابلیت پشتیبانی از بازی کردن به صورت گروهی ( MultiPlayer ) رو هم داره و می تونید با دوستاتون گروهی هم اون رو بازی کنید.

همون طور که در ابتدا هم گفتم این بازی، بازتاب خوبی رو در بین مخاطب هاش داشته. ماموریت های مختلف و بدور از کلیشه، گرافیک و مکان های متنوعی که خط سیر بازی در اون پیش می رفت و خیلی از موارد دیگه که قطعا هر گیمری طی آنالیزهای شخصی خودش از بازی بهش رسیده، از ویژگی هایی که این بازی رو بین گیمرها ( حالا نه خیلی خاص) دارای ارزش متفاوتی کرد.( هرچند ممکنه هر گیمری اون رو نپسنده و پولش رو برای داشتن این بازی اصطلاحا حروم نکنه! )

بازی سگ های نگهبان (در نسخه اول) با مشکلاتی هم روبه شد. عده ای سطح گرافیکی این بازی رو در بازاریابی ها با نسخه ای که بعد ریلیز شد متفاوت دیدند و این می تونست یکی از مشکلات قابل توجه در واقع تو چشم این بازی بود.

بهرحال این بازی هم با تموم مشکلاتی که در ابتدا حضور در صنعت خودش داشت، تونست به طور کلی محبوب واقع بشه و توجه های زیادی رو به خودش جلب کنه.

لوگو بازی

WATCH DOGS LΞGION

بازی Watch Dogs Legion در شهر لندن به روایت داستان جدید یا بهتره بگم ماموریت های جدید ( و مهیج تر) می پردازه.
این بازی ابتدا با نمایی از شهر لندن شروع میشه. در حین بازی شما راهنمایی هایی دریافت می کنین که بهتون در بهتر نقش آفرینی کردن کمک میکنه.

تو این بازی شما محکوم به نقش آفرینی در تنها یک کاراکتر، نخواهید بود. بلکه می تونید کاراکتر مورد علاقتونو انتخاب کنید و با اون، بسته به اهداف مشخص شده برای هر کاراکتر به نقش آفرینی بپردازین.

یکی از خوبی های این بازی همون جهان باز بودنشه و کلیشه ” همیشه اتفاقات مهم تو آمریکا میوفته!” رو کنار میذاره. تو این بازی همون طور که قبل تر هم گفتم، ما تو ورژنی از شهر لندن ( Albion) هستیم. ماموریت های ما مختلف هستند که قطعا بسته به کاراکتری که انتخاب می کنیم متفاوت میشن.
با پای پیاده و حرکات هیجان انگیز پارکور یا استفاده از وسایل نقلیه ( مترو هم داره!) شهر رو طی می کنیم و به انجام ماموریت هامون می پردازیم.

ماموریت های بازی “سگ های نگهبان: لژیون” چجوریه؟

خب. از ماموریت های این بازی بگیم.

تو این بازی یسری ماموریت ها اصلی تر هستند که خط سیر داستانی بازی، با اون ها پیش میره. مثل آزاد سازی بخش های مختلف شهر و …

تو این بازی مثل یک سری بازی های دیگه، می تونین خودتون تا حدی آزادانه و کمی دور از فعالیت های واجب، گشت و گذار کنید و اسرار و چیز های مخفی در بازی رو کشف کنید.

حالا؛ هرطور که قراره بازی رو پیش ببرین، تو بازی watch dogs چند تا روش دارین:

با استفاده از انواع سلاح ها یک جنگ کاملا آزادانه داشته باشین! یا میشه گفت ماموریت رو با روش های بی باکانه و پرتنش تر انجام بدین.

یا می تونین کمی چراغ خاموش تر پیش برین و با استفاده از عوامل محیطی موجود در بازی یا هک کردن، جلو برید.

مبارزه ها با اسلحه های مرگبار همراه هستن و برای یکم شلوغ کاری از ابزار های دیگه ای مثل آتش و … هم می تونین استفاده کنین. تن به تن درگیر بشین ( البته کلا همه این چیزا بستگی به کاراکتری که انتخاب می کنین هم داره!) و چند روش دیگه که اگه بگیم اسپویل میشه!

از باحال ترین چیز های دیگه که توی این بازی می تونین داشته باشین، قابلیت همراه کردن کاراکتر های دیگه و سوییچ کردن و سفارشی کردنشونه!

شما دارید با یه کاراکتر اصلی انتخابی، پیش می رین. حالا دلتون می خواد روی کاراکتر دیگه ای که جذب کردین سوییچ کنین. حالا لباسش هم مثلا زرده و شما دوست ندارین! سفارشی سازیش می کنین و دوباره به گیم پلی ادامه می دین.

بازی سگ های نگهبان 3

خب. در حد پیش نیاز با این بازی مهیج ( Watch Dogs : Legion) آشنا شدیم. حیف میشه اگه تمام اطلاعات این بازیو رو کنیم. ( شاید در مقاله های بعدی مفصلا به تحلیل بازی سگ های نگهبان پرداختیم). اون وقت دیگه هیجان کشف چیز های جدید تو بازی کم میشه.
اما اگه فکر می کنین اطلاعات تکمیلی ای دارین که ضمن اسپویل نکردن نکات و بخش های حساس بازی Watch Dogs، می تونه به کسایی که این مقاله رو مطالعه می کنن کمک کنه، لطفا حتما تو قسمت نظرات با ما مطرح کنین.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *