آموزش, نرم افزار

بازیابی اکانت اینستاگرام و نکاتی که لازم است بدانید!

بازیابی اکانت اینستاگرام

اگر اکانت اینستاگرام خود را حذف کردید و می خواهید آن را بازیابی کنید، باید بدانید که طبق خط مشی اینستاگرام، نمی توانید حساب قبلی خود و نام کاربری قبلی خود را پس بگیرید. با این حال، اگر آن را به طور موقت غیر فعال کردید، می توانید هر زمان که بخواهید دوباره آن را فعال کنید.

بعضی مواقع ممکن است دستگاهتان از اکانت اینستاگرام خارج گردد و یا گوشی خود را تعویض کرده باشید و رمز عبور و حساب کاربری تان را فراموش کرده باشید، در این مواقع چه کاری می توان انجام داد؟ آیا راهی برای بازیابی اکانت اینستاگرام وجود دارد؟

در این مقاله نحوه بازیابی اکانت اینستاگرام و دستورالعمل های مربوط به آن را برای شما شرح می دهیم.

نحوه فعال سازی اکانت اینستاگرام

برنامه اینستاگرام خود را باز کنید. برای فعال کردن مجدد حسابی که به طور موقت غیر فعال شده است، کافی است دوباره وارد حساب کاربری خود شوید. این عمل بسیار ساده به نظر می رسد، اما می تواند پیچیده تر از آن چه به نظر می رسد باشد.

اینستاگرام در مورد فعال سازی مجدد حساب ها بسیار سخت گیرانه عمل می کند. همچنین باید در نظر داشته باشید که اگر حساب خود را به طور موقت غیر فعال کنید، اینستاگرام فقط یک هفته آن را غیر فعال می کند.

نحوه فعال سازی اکانت اینستاگرام

نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. اگر مشخصات وارده با موفقیت حساب غیر فعال شما را بازیابی کند، به این معنی است که حساب شما فعال است! اگر این مرحله به نتیجه نرسید و نتوانستید وارد شوید، باید گذرواژه خود را دوباره تنظیم کنید.

رمزعبور اینستاگرام خود را دوباره تنظیم کنید

اگر نتوانستید با ورود به سیستم، دوباره حساب خود را فعال کنید، می توانید گزینه دوم را امتحان کنید: گذرواژه خود را دوباره تنظیم کنید.

  • اگر گذرواژه تان را فراموش کردید، با این روش می توانید آن را بازیابی کنید یا آن را برای آینده تغییر دهید.
  • در قسمت زیر دکمه ورود به سیستم، روی لینک “آیا رمز عبورتان را فراموش کردید؟” کلیک کنید.
  • نام کاربری یا آدرس ایمیل استفاده شده برای ایجاد حساب اینستاگرام خود را وارد کنید.
  • اگر اطلاعات را به درستی وارد کنید، ایمیلی را با مراحل تنظیم مجدد کد عبور خود دریافت خواهید کرد.
نحوه تنظیم رمز عبور اینستاگرام

اگر قبلا وارد حساب کاربری خود شده اید و می خواهید کلمه عبور خود را تغییر دهید، باید از قسمت مشخصات کاربر به تنظیمات وارد شوید. بر روی سه نقطه واقع در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. بلافاصله گزینه Change Password را مشاهده خواهید کرد.

بازیابی اکانت اینستاگرام

شرایط استفاده از اینستاگرام

اگر نمی توانید رمز عبور خود را بازیابی کنید و حساب خود را غیر فعال نکرده بودید و علت را نمی دانید، باید شرایط استفاده از اینستاگرام را مطالعه کنید تا مشخص شود حساب شما غیر فعال شده است یا خیر. با توجه به مشکل پیش آمده شاید نتوانید حساب خود را دوباره فعال کنید.

از دستورالعمل های اینستاگرام پیروی کنید

با انتشار فیلم یا عکس هایی که مطابق با دستور العمل های انجمن ایجاد شده توسط اینستاگرام است، می توانید از غیرفعال شدن حساب خود جلوگیری کنید. موارد زیر بخشی از آن ها هستند:

✅ عکس ها و فیلم هایی را که متعلق به شماست پست کنید، یعنی محتوایی که می توانید ادعا کنید مال خودتان است را منتشر کنید.

✅ هر عکس یا ویدئویی که آپلود می کنید باید برای همه سنین مناسب باشد. محتوای جنسی یا خشونت آمیز یا تصاویر برهنه را به اشتراک نگذارید. علاوه بر این، محتوایی که بد آموزی دارد و آسیب زدن به خود و دیگران را تشویق می کند خودداری کنید.

✅ با اعضای دیگر با احترام رفتار کنید.

هرزنامه ارسال نکنید. نظرات تکراری مجاز نیستند و همچنین سرویس را برای اهداف تجاری، کدهای تخفیف یا صفحات وب دستکاری نکنید.

نسخه پشتیبان تهیه کنید

اینستاگرام به شما امکان می دهد تمام فایل های به اشتراک گذاشته شده در سیستم عامل خود را در دستگاه خود ذخیره کنید. بنابراین، تمام عکس ها و فیلم های آپلود شده در اینستاگرام نیز در تلفن همراه شما ذخیره می شوند.

اگر نتوانستید حسابتان را بازیابی کنید چه اتفاقی می افتد؟

اگر بعد از این مراحل نمی توانستید به حسابتان دسترسی پیدا کنید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که مستقیماً با اینستاگرام تماس بگیرید تا بدانید که چه اتفاقی افتاده است. از طریق موارد زیر می توانید با آن ها در تماس باشید:

🔹 از طریق اینترنت وارد مرکز راهنمای اینستاگرام شوید (Help Center): می توانید ویژگی های مشکل دار را در اینجا گزارش دهید، دستورالعمل ها را پیدا کنید یا حساب هایی را که قوانین اینستاگرام را نقض می کنند گزارش کنید.

🔹 از حساب خود می توانید گزینه روی ” چیزی که کار نمی کند” (something’s not working) ضربه بزنید. اگر نمی توانید به حسابتان وارد شوید، روی “من نمی توانم وارد شوم” کلیک کنید تا دستورالعمل های بازیابی حساب کاربری خود را پیدا کنید.

🔹 به مرکز حفظ حریم خصوصی و ایمنی (Privacy and Safety Center) دسترسی پیدا کنید و روی گزینه ” گزارش چیزی” (Report Something ) کلیک کنید، می توانید مشکل خود را با کاربران دیگر یا مشکلات حساب شخصی خود را گزارش دهید.

🔹 صفحه فیس بوک اینستاگرام (Instagram Facebook page) را باز کنید. می توانید به آدرس www.facebook.com/instagramEnglish بروید. این بهترین راه ارسال پیام مستقیم است، زیرا هیچ ایمیل پشتیبانی وجود ندارد.

بازیابی اکانت اینستاگرام

آیا پشتیبان حساب اینستاگرام خود را گرفته اید؟

اگر بعد از تمام این مراحل موفق به بازیابی اکانت اینستاگرام خود شده اید و می خواهید بهترین حساب اینستاگرام را داشته باشید، باید به نکاتی توجه کنید:

🔸 statistics آمار اینستاگرام خود را اندازه بگیرید: از این طریق خواهید فهمید که استراتژی شما چگونه کار می کند و در صورت نیاز می توانید تغییرات در آن ایجاد کنید.

🔸 reports گزارش های ماهانه را برای مقایسه دوره های زمانی و پیگیری دریافت کنید.

🔸 content محتوای خود را طوری برنامه ریزی کنید که پست های شما برای دنبال کنندگان شما جالب باشد اما لازم نیست روز به روز وقت خود را تلف کنید.

🔸 با استفاده از Metricool می توانید از حساب اینستاگرام و استراتژی خود نهایت استفاده را ببرید. به صورت رایگان ثبت نام کنید و استراتژی محتوای خود را در اینستاگرام بهینه کنید.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *