آموزش, اندروید, سیستم عامل

معرفی 6 اپلیکیشن تماس تصویری برای اندروید

نرم افزار تماس تصویری

یکی از ساده ترین کار‌های دنیا برقراری تماس تصویری است که وبلاگ ما پیش تر از این در مقاله ” برقراری تماس تصویری واتساپ در دسکتاپ” به طور کامل نحوه ی برقراری تماس تصویری در واتس آپ را به شما آموزش دادیم؛ در این مقاله قصد داریم به معرفی 6 اپلیکیشن تماس تصویری اندروید بپردازیم. با تک یک همراه باشید.

همانطور که در بالا گفتیم برقراری تماس تصویری یک از ساده ترین کارهای دنیا به شمار می رود، امروزه شما می‌ توانید با استفاده از تلفن‌های همراه، سیستم کامپیوتری، تبلت و لپ تاپ هایتان با افراد دور نزدیک تماس تصویری داشته باشید. نرم افزار های تماس تصویری این روز ها بسیار فراگیر شده اند و قابلیت های متفاوتی در اختیار کاربران قرار دارند.

1. Google Duo

یکی از برنامه ها و اپلیکیشن های محبوب تماس تصویری در اندروید Google Duo است، که کاربران زیادی را تا به امروز جذب خود کرده است. این پیام رسان با طراحی ساده و شگفت انگیزی که دارد مخاطبان بسیاری را جلب خود کرده است.

برای استفاده و بهره گیری از Google Duo فقط کافیست تا شماره تلفن تان را ثبت کنید، سپس به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. یکی از ویژگی های این اپلیکیشن، پشتیبانی از Knock Knock است. با این ویژگی شما می توانید قبل از پاسخ دادن به فردی که با شما تماس گرفته است آن را مشاهده نمایید. ضمنا این نرم افزار دارای فناوری کراس پلتفرم است و در سیستم عامل آی او اس نیز در دسترس است.

اولین اپلیکیشن تماس‌های تصویری در حال حاضر Google Duo است.

 نرم افزار تماس تصویری
  1. نام : Google Duo
  2. سازنده : Google
  3. قیمت : رایگان
  4. سیستم عامل : اندروید
  5. حجم : 14.56 مگابایت

2. Google Hangout

یکی از اصلی ترین برنامه های دریافت پیام در اندروید نرم افزار Google Hangouts محسوب می‌ شود. این نرم افزار به طور مستقیم به اکانت گوگل شما متصل می شود. شما می توانید با دعوت دوستانتان به وسیله ایمیل شان با آن ها مکالمه تصویری داشته باشید. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و رابط کاربری این برنامه مدرن است. ضمنا شما می توانید با این برنامه با ده نفر مکالمه تصویری داشته باشید. البته بیشترین کاربرد نرم افزار Google Hangouts به منظور استفاده کاری است.

 نرم افزار تماس تصویری
  1. نام : Google Hangouts
  2. سازنده : Google LLC
  3. قیمت : رایگان
  4. سیستم عامل : اندروید
  5. حجم : 29.9 مگابایت

3. Imo

 یکی از اپلیکیشن هایی که به منظور برقراری گفتگو مجازی است اپلیکیشن Imo است. تنها مزیت این برنامه این است که زمانی که اینترنت شماضعیف است، از اینترنت ضعیف نیز پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن به طور رایگان در دسترس کاربران قرار دارد و از سیستم عامل آی او اس نیز پشتیبانی می کند.

 نرم افزار تماس تصویری
  1. نام : Imo
  2. سازنده : imo.im
  3. قیمت : رایگان
  4. سیستم عامل : اندروید
  5. حجم : 11 مگابایت

4. JusTalk

JusTalk جزو اپلیکیشن های تماس تصویری اندروید کمتر شناخته شده در بین کابران است و امکان برقراری تماس تصویری را فراهم می آورد. از جمله ویژگی های این اپلیکیشن امکان اعمال تغییرات ظاهری در محیط آن است. شما می توانید حین برقراری مکالمه با استفاده از ویژگی Doodle به نقاشی بپردازید. این نرم افزار به طور رایگان در اختیار کاربران قرار دارد، اما به منظور استفاده از تم ها و ویژگی های محیطی باید از پرداخت درون برنامه ای استفاده کنید.

 نرم افزار تماس تصویری
  1. نام : JusTalk
  2. سازنده : usTalk
  3. قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه‌ ای
  4. سیستم عامل : اندروید
  5. حجم : 26 مگابایت

5. Skype

یکی دیگر از نرم افزار های جهت برقراری تماس تصویری Skype است. Skype جزو معروف ترین نرم افزار های دنیا است. وجود برنامه‌ های اصلی برای هر سیستم عامل یکی از بهترین مزیت‌ های Skype است که آن را به یکی از بهترین گزینه‌ ها برای برقراری تماس‌ های تصویری کراس پلتفرم تبدیل می‌ کند. تعداد افرادی که می توانید شما با آن ها تماس تصویری به طور هم زمان برقرار کنید 25 نفر است. ضمنا این نرم افزار از گفت و گو متنی نیز پشتیبانی می کند. از ویژگی های منحصر به فرد این اپلیکیشن امکان همگام سازی با اکانت گوگل و مایکروسافت است.

 نرم افزار تماس تصویری
  1. نام : Skype
  2. سازنده : Skype
  3. قیمت : رایگان
  4. سیستم عامل : اندروید
  5. حجم : 32 مگابایت

6. WhatsApp

امروزه یکی از پر استفاده ترین پیام رسان های دنیا WhatsApp است. این برنامه بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد، این سرویس کار خود را از گفت و گوی متنی شروع کرد و بعد از خرید این اپلیکیشن توسط فیس بوک تغییرات زیادی بر روی ان اعمال شد. تا به امروز به این اپلیکیشن قابلیت های زیادی افزوده شده است و علاوه بر پشتیبانی از تماس صوتی و تصویری ویژگی های زیادی را پشتیبانی می کند. اگر شما به دنبال اپلیکیشنی برای برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت هستید این اپلیکیشن مناسب شماست.

 نرم افزار تماس تصویری
  1. نام : WhatsApp
  2. سازنده : WhatsApp Inc
  3. قیمت : رایگان
  4. سیستم عامل : اندروید
  5. حجم : 31 مگابایت

و در پایان امیدوارم از این مقاله به اندازه کافی لذت برده باشید.

 

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *