آموزش, اندروید, ترفند, ترفند گوشی

افزایش فضا رم (RAM) در android

افزایش فضا رم در تلفن های همراه اندروید

افراد بسیاری هستند که با وجود استفاده از تلفن همراه و رم موجود در آن باز هم با مشکل کمبود حافظه مواجه می شوند در این مقاله با ما همراه باشید زیرا شما را با آموزشی همراه خواهیم کرد که بتوانید بوسیله 10 روش آسان و راحت فضا رم موبایل خود را افزایش دهید.

روش های افزایش فضا رم موبایل های اندروید

بررسی کنید آیا دستگاه اندروید شما از مبادله پشتیبانی می کند یا خیر؟

این مورد که بررسی نمایید دستگاه اندروید شما از مبادله پشتیبانی می کند خیلی مهم است.

کارت MICRO SD خود را پارتیشن بندی کنید

کارت SD به عنوان یک حافظه ذخیره سازی ثانویه محسوب می شود. برای پارتیشن بندی کارت SD به یک برنامه یا ابزار خاص نیاز دارید، بدین منظور می توانید از Mini Tool Partition Wizard استفاده کنید.

برای شروع ساخت پارتیشن در کارت SD، کارت خود را بوسیله دستگاه های جانبی به کامپیوتر متصل نمایید. سپس کارت SD خود را بوسیله ابزار mini tool در کامپیوتر پارتیشن بندی کنید.

اکنون می توانید با کلیک راست بروی درایو کارت SD پارتیشن بندی را آغاز نمایید. برای یک کارت که 4 گیگابایت حافظه دارد بهتر است به هر پارتیشن 1 گیگابایت را اختصاص دهید.(می توانید بصورت دلخواه فضاها را برای پارتیشن بندی انتخاب نمایید.

دوباره کارت SD خود را به موبایل متصل نمایید

پس از اتمام مراحل پارتیشن بندی در کامپیوتر دوباره کارت SD خود را به موبایل متصل نمایید. برای انجام این کار، باید Link2SD را بارگیری کنید. پس از بارگیری برنامه ، آن را راه اندازی کرده و پیغام root را تایید نمایید. پارتیشن ext را انتخاب کنید و دستگاه Android خود را به کارت micro SD پیوند دهید.

نوبت به مرحله افزایش کارت SD در تلفن همراه اندروید می رسد

با نصب برنامه swapper  فضا رم خود را انتخاب نمایید
بعد از boot کردن برنامه swapper فضا مورد نظر را انتخاب نمایید تا حافظه رم شما افزایش یابد

برای مرحله آخر، باید برنامه دیگری را بارگیری کنید. در این مرحله باید برنامه swapper را نصب و راه اندازی نمایید. حال (SwatRoot) را بارگیری کنید و افزایش فضا مورد نیاز خود را انتخاب کنید. با این کار یک پرونده .swp ایجاد می شود که باعث افزایش حافظه RAM گوشی شما می شود.

🟣 دانلود برنامه swapper

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *