آموزش, نرم افزار

آموزش اضافه کردن زیرنویس به فیلم و سریال در اندروید

اضافه کردن زیرنویس به فیلم اندروید

در این مطلب قصد داریم نحوه اضافه کردن زیرنویس به فیلم و سریال در اندروید را به شما آموزش دهیم. تماشای فیلم در اندروید مزایای خاص خود را دارند، می توانید در هر جا و مکانی که هستید آن ها را تماشا کنید. اما ممکن است در یک مکان شلوغ باشید و نتوانید صدای فیلم را به خوبی بشنوید.

در اینجا زیرنویس ها به شما کمک می کنند. می توانید فایل زیرنویس را جداگانه دانلود کرده و به پخش کننده ویدئو خود اضافه کنید و یا از برنامه های دیگر برای دانلود خودکار زیر نویس استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه اضافه کردن زیرنویس به فیلم در اندروید

اضافه کردن زیرنویس به فیلم در VLC برای اندروید

ممکن است برنامه پیش فرض پخش کننده ویدئوی شما این قابلیت را نداشته باشد، اما بیشتر برنامه های پخش کننده فیلم در فروشگاه گوگل پلی از قابلیت اضافه کردن زیرنویس برخوردار هستند. زیرنویس ها در واقع یک فایل جداگانه از فایل ویدئویی شما هستند و می توانند به صورت جداگانه دانلود و اضافه شوند.

بنابراین می توانید به راحتی یک فایل زیرنویس را دانلود و به ویدئو ضمیمه کنید. یا خود پخش کننده ویدئو می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

برای این آموزش، ما قصد داریم از برنامه VLC (پخش کننده ویدئوی اندروید) استفاده کنیم. روند کار برای همه برنامه ها تقریباً یکسان است، اما برخی از برنامه ها ممکن است بعضی از ویژگی های اضافی را ارائه دهند. با این حال، روند اضافه کردن زیرنویس ها یکسان است.

قبل از اینکه زیرنویس ها را به پخش کننده ویدئوی VLC اضافه کنیم، باید فایل زیرنویس را در گوشی خود داشته باشیم. وب سایت های زیادی وجود دارند که به شما امکان می دهند فایل های زیرنویس فیلم، سریال ها و موزیک ویدئوها را دانلود کنید. بیشتر آن ها کاملاً رایگان هستند و زیرنویس را به زبان های مختلف ارائه می دهند. در زیر برخی از وب سایت های معروف ذکر شده است.

  1. subscene(.)com
  2. opensubtitles(.)org
  3. moviesubtitles(.)org

نحوه انجام کار:

  1. به یکی از این وب سایت ها بروید و فیلم یا سریالی را که می خواهید زیرنویس آن را دانلود کنید، جستجو کنید. پس از پیدا کردن، روی دانلود کلیک کنید تا در تلفن همراه بارگیری شود.

توجه: اگر زیرنویس را روی کامپیوتر خود دانلود کرده اید، توصیه می شود آن را به پوشه “دانلود” دستگاه خود منتقل کنید.

2. به این ترتیب جستجوی فایل برای برنامه پخش کننده ویدئو آسان تر خواهد بود. اکنون که پرونده زیرنویس را در اختیار دارید (به احتمال زیاد با پسوند srt. می باشد)، وقت آن است که آن را به ویدئوی خود در پخش کننده VLC اضافه کنید.

3. پخش کننده VLC را باز کنید و ویدئویی را که فایل زیرنویس آن را دانلود کرده اید، پخش کنید. در VLC برای اندروید ، اگر پرونده زیرنویس در پوشه “دانلود” باشد، به طور خودکار به ویدئو اضافه می شود.

4. اگر در پوشه “دانلود” نیست یا به طور خودکار اضافه نشده است، روی دکمه زیرنویس در سمت چپ دکمه “Play” ضربه بزنید و سپس روی “انتخاب پرونده زیرنویس” کلیک کنید. در اینجا، باید به محلی که فایل زیرنویس را ذخیره کرده اید بروید.

5. اگر پرونده در کارت حافظه SD شما است و نمی توانید آن را ببینید، روی «تنظیمات» در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و از آن جا گزینه “Display advanced devices” (نمایش دستگاه های پیشرفته) را علامت بزنید.

6. شما باید بتوانید کارت حافظه SD و حافظه داخلی خود را ببینید، اکنون به محل دقیق فایل بروید و روی آن ضربه بزنید تا آن را اضافه کنید. حالا می توانید تمام زیرنویس ها را مشاهده کنید.

اضافه کردن زیرنویس به فیلم در VLC برای اندروید

اضافه کردن زیرنویس به فیلم در MX Player برای اندروید

روند اضافه کردن زیرنویس به برنامه MX Player نیز کاملاً مشابه با روش قبلی است.

فقط پخش کننده MX Player را نصب کنید و ویدئویی را که زیرنویس آن را دریافت کرده اید، پخش کنید. برای دانلود زیرنویس ها، روی منوی اصلی در گوشه سمت راست بالای صفحه (سه نقطه عمودی) کلیک کنید و سپس روی “زیرنویس” ضربه بزنید.

اکنون، بر روی دکمه “Open” ضربه بزنید، سپس فایل زیرنویس را از گوشی تان جستجو کرده و اضافه کنید. زیرنویس ها اکنون اضافه شده اند و آن ها را در ویدئو مشاهده خواهید کرد.

برنامه های اضافه کردن زیرنویس به فیلم برای اندروید

انجام مراحل ذکر شده در بالا برای هر فیلم بسیار دشوار است. فروشگاه Google Play پر از برنامه هایی است که به شما امکان می دهد زیرنویس ها را فقط با یک ضربه و حتی در حالت دسته ای دانلود کنید.

اکثر این برنامه ها می توانند با پخش کننده ویدئوی شما ادغام شوند (اگر از برنامه محبوب استفاده می کنید) و به طور خودکار زیرنویس ها را به آن اضافه می کنند.

توجه: این برنامه ها از نام اصلی فیلم برای جستجوی زیرنویس استفاده می کنند، بنابراین مطمئن شوید که نام فیلم های خود را به درستی وارد کرده اید.

در زیر برخی از برنامه های دانلود زیرنویس برای اندروید آورده شده است که ممکن است برای شما جالب باشد:

1. زیرنویس GMT

زیرنویس را به فیلم اضافه کنید. زیرنویس GMT به صورت کاملا رایگان و بدون هیچ گونه تبلیغی قابل استفاده است. اما برای استفاده از آن باید اندروید 4.0 یا بالاتر داشته باشید. این برنامه همچنین همه فیلم های موجود در تلفن و کارت SD شما را جستجو می کند و آن ها را در رابط اصلی نمایش می دهد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی ویدئویی که به زیرنویس آن نیاز دارید ضربه بزنید و بلافاصله نمایش داده می شود. اگر فکر می کنید زیرنویس های اشتباهی دریافت کرده اید (که این مشکل به ندت پیش می آید)، می توانید عنوان ویدئو را به صورت دستی جستجو کرده و فایل مناسب را بدست آورید.

توجه داشته باشید که شما به یک پخش کننده ویدئویی مناسب برای پخش زیرنویس خود نیاز دارید.

برنامه زیرنویس

2. زیرنویس Get

زیرنویس را به فیلم اضافه کنید. Get Subtitles یک برنامه پشتیبانی شده با یک رابط کاربری ساده است. این برنامه به طور خودکار به دنبال فیلم ها در تلفن شما و نمایش آن در رابط اصلی است. با این وجود، با فضای ذخیره سازی خارجی خوب کار نمی کند، اما اگر زیرنویس ویدئو گرفته نشود، می توانید دستی جستجو کنید.

باید بگوییم که برنامه هنگام پیدا کردن زیرنویس ها کاملاً سریع و دقیق است. وقتی ویدئویی را انتخاب کردید، همه زیرنویس های مربوط به آن نمایش داده می شوند. به طور پیش فرض زیرنویس “انگلیسی” را مشاهده خواهید کرد، اما می توانید زبان را با پشتیبانی از حداکثر 170 زبان مختلف تغییر دهید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بر روی دکمه دانلود در کنار زیرنویس ضربه بزنید تا دانلود شود. همچنین دکمه ای برای پخش مستقیم فیلم در پخش کننده ویدئوی مورد علاقه شما همراه با زیرنویس های دانلود شده وجود دارد.

Get Subtitles

3. زیرنویس SubLoader

Subloader یک برنامه پشتیبانی شده با آگهی با نسخه برتر است که قفل همه ویژگی ها را باز می کند. نسخه رایگان آن در واقع کاملاً محدود است اما نسخه پولی آن قطعاً ارزش هزینه دادن را دارد. مانند سایر برنامه ها، به طور خودکار تمام فیلم های موجود در تلفن شما را جستجو می کند، اما ویژگی جستجوی دستی آن فقط در نسخه پولی در دسترس است.

برنامه زیرنویس را برای شما جستجو می کند و به راحتی می توانید با یک کلیک آن را دانلود کنید. به علاوه این برنامه، گزینه ای برای تغییر نام یک فایل ویدئویی برای دستیابی به نتایج دقیق دارد. با یک ضربه، زیرنویس تمام فیلم های شما دانلود می شود.

برنامه subloader

منبع: beebom

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *