آموزش, مجله تکنولوژی

نحوه استفاده از واتس اپ با دو شماره در یک تلفن

استفاده از واتس اپ با دو شماره

معمولاً از واتس اپ فقط همزمان در یک گوشی هوشمند می توانید استفاده کنید. اما با یک ترفند می توانید آن را در چند دستگاه اجرا کنید، در این مقاله، این مشکل را حل خواهیم کرد و به شما نشان خواهیم داد که چگونه از WhatsApp Business برای استفاده از واتس اپ با دو شماره در یک گوشی استفاده کنید.

استفاده از واتس اپ در دو دستگاه

واتس اپ درمورد این موضوع که آیا می توانید حساب کاربری را روی چندین تلفن یا با چند شماره تأیید کنید در بخش توضیح داده است :

حساب واتس اپ فقط با یک شماره در یک دستگاه قابل تأیید است. اگر تلفن دو سیم کارت دارید، توجه داشته باشید که باید یک شماره را برای تأیید با واتس اپ انتخاب کنید. گزینه ای برای داشتن یک حساب با دو شماره تلفن وجود ندارد. اگر بخواهید مرتباً حساب واتس خود را بین دستگاه های مختلف جابجا کنید، در یک زمان خاص، ممکن است از تأیید حساب شما جلوگیری شود در واقع حساب شما بلاک شود. لطفاً مرتباً بین دستگاه ها و شماره های مختلف جابجا نشوید.

بدون دور زدن، نمی توانید از واتس اپ فقط با یک شماره در دو دستگاه مختلف استفاده کنید. در دستگاه دوم، می توانید واتس اپ را با شماره تلفن دوم فعال کنید اما نمی توانید به همان سابقه گپ دسترسی داشته باشید. که این موضوع مشکل ایجاد می کند. بنابراین، توصیه می شود از WhatsApp Web در دستگاه دوم استفاده کنید.

راه حل اول : نحوه استفاده از WhatsApp Web

گرچه WhatsApp Web ممکن است مشکلات زیادی ایجاد کند، اما این تنها راه کار واتس اپ است که به درستی روی رایانه شخصی یا حتی تلفن هوشمند دوم شما کار کند. WhatsApp Web همچنین واتس اپ را برای تبلت ها نیز فراهم آورده است. با این حال، تلفن هوشمند با اتصال واتس اپ باید روشن و آنلاین باشد.

رابط کاربری WhatsApp Web برای نمایشگرهای بزرگ طراحی شده است، بنابراین تمام امکانات نسخه گوشی را ندارد.

راه حل اول : نحوه استفاده از WhatsApp Web

راه حل دوم : WhatsApp Business

به نظر می رسد این نسخه فقط برای مشتریان تجاری در نظر گرفته شده است، شما می توانید WhatsApp Business را به راحتی از فروشگاه Play بارگیری کرده و به طور موازی با WhatsApp در همان تلفن هوشمند از آن استفاده کنید. نصب دقیقاً یکسان است، با این تفاوت که به جای شما از نام شرکت شما می خواهد. بنابراین شما WhatsApp را دو بار با شماره های مختلف در یک دستگاه دارید.

راه حل دوم : WhatsApp Business

موفق و پیروز باشید.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *