آموزش, کنسول بازی

آموزش نحوه اتصال گوشی به پلی استیشن 4

اتصال گوشی به پلی استیشن 4

هیچ احساسی بهتر از توانایی بازی در هر حالتی وجود ندارد و فقط پلی استیشن 4 به ما اجازه می دهد این کار را انجام دهیم. اگرچه PlayStation Vita و PSP از این امکان محروم شده اند، اما هنوز کاربران پلی استیشن قادر هستند بازی های خود را با اتصال گوشی به پلی استیشن 4 انجام دهند.

با صرفاً دانلود برنامه گوشی پلی استیشن و داشتن اتصال wifi، ما قادریم پلی استیشن 4 خود را در هر مکانی که می خواهیم داشته باشیم.

برنامه را دانلود کنید و این دستورالعمل ها را دنبال کنید تا بتوانید بازی های مورد علاقه پلی استیشن خود را در همه جا همراه خود داشته اشید.

نحوه استفاده از برنامه پلی استیشن گوشی

برنامه پلی استیشن در گوشی به شما امکان می دهد پروفایل های پلی استیشن را مرور کنید، قهرمانی ها را مقایسه کرده و محتوا را از داخل برنامه خریداری کنید.

سپس به طور خودکار در کنسول شما بارگیری می شود تا زمانی که فعال باشد یا در حالت آماده به کار باشد.

این برنامه فاقد برخی قابلیت ها مانند پیام رسانی است که به یک برنامه مستقل منتقل شده است اما برای صاحبان PS4 یک همراه ارزشمند است.

اگر می خواهید به دوستانتان در شبکه پلی استیشن (PSN) پیام دهید یا حساب PlayStation خود را از طریق تلفن خود بررسی کنید، می توانید از مرورگر اجتماعی My PlayStation نیز در مرورگر وب استفاده کنید.

در هر صورت ما مراحل اتصال گوشی به پلی استیشن 4 را به صورت مرحله به مرحله، در اختیارتان قرار خواهیم داد.

زمان مورد نیاز: 7 دقیقه

نحوه اتصال گوشی به پلی استیشن 4

  1. برنامه پلی استیشن را دانلود کنید.

    قبل از دانلود برنامه PlayStation برای iOS یا Android، می توانید تلفن هوشمند یا تبلت خود را به آخرین نسخه سیستم عامل به روز کنید.
    برای کاربران iOS حداقل نسخه 7.0 مورد نیاز است، در حالی که کاربران اندرویدی حداقل به نسخه 4.0 نیاز دارند.
    پس از به روزرسانی به iTunes یا Google Play بروید و عبارت “PlayStation” را جستجو کنید.
    برای شروع دانلود برنامه در تلفن هوشمند یا تبلت به طور معمول باید روی دکمه Install ضربه بزنید و پس از نصب آن را راه اندازی کنید.
    از شما خواسته می شود وارد حساب PSN خود شوید که باید این کار را انجام دهید. پس از ورود به سیستم، به بسیاری از ویژگی های برنامه از جمله رویداد ها، برنامه های پخش زنده و فروشگاه PlayStation دسترسی خواهید داشت. دانلود برنامه پلی استیشن

  2. گوشی یا تبلت خود را با PS4 خود همگام کنید.

    این امکان قبلاً در همان برنامه موجود بود، اکنون فقط از طریق یک برنامه جداگانه قابل دسترسی است.
    به گوگل پلی یا اپ استور در دستگاه همراه خود بروید و برنامه Second Screen PS4 جستجو کنید.
    همچنین می توانید با ضربه زدن روی نماد PlayStation در پایین صفحه و انتخاب Second Screen، لینکی به فروشگاه برنامه مربوطه خود پیدا کنید.
    برنامه را باز کنید و به طور خودکار با همان حساب اصلی برنامه PlayStation وارد سیستم شوید و سیستم های PS4 موجود را برای استفاده آماده خواهید دید.همگام سازی گوشی با PS4

  3. از برنامه استفاده کنید.

    با استفاده از گوشی یا تبلت که اکنون با PS4 خود همگام شده است، به طیف گسترده ای از ویژگی ها دسترسی دارید.
    بعد از وصل شدن گوشی به کنسول چندین بازی PS4 مانند Metal Gear Solid V و Watch Dogs از ویژگی های خاصی برخوردار می شوند که می توانید هنگام بازی از آن ها استفاده کنید.استفاده از برنامه PS4

برنامه Battlefield 4 دسترسی به دوستان PSN و آمار چند نفره بودن و حتی امکان سفارشی کردن سلاح ها و شخصیت loadouts را در گوشی برای شما فراهم می کند.

برنامه PlayStation یک بار امکان دسترسی به یک سرویس پیام رسانی را فراهم کرده است، اما برقراری ارتباط با دوستان و دشمنان به برنامه پیام های پلی استیشن منتقل شده است که هم در اندروید و هم در iOS رایگان و در دسترس است.

با استفاده از My PlayStation

برنامه My PlayStation

اگر نمی خواهید از یک برنامه اختصاصی برای کنترل لیست دوستان PlayStation و یک برنامه دوم برای پیام رسانی به دوستان خود استفاده کنید، سونی همچنین به شما امکان دسترسی به مشخصات PSN را از طریق سرویس My PlayStation در مرورگر وب گوشی می دهد.

My PlayStation در فوریه 2018 معرفی شده و به شما امکان می دهد تا به دوستان خود پیام دهید، قهرمانی ها را مشاهده کنید و پروفایل خود را به روز کنید. اما به شما امکان نمی دهد تا مانند برنامه اختصاصی، مستقیماً با کنسول خود ارتباط برقرار کنید.

در صورتی که پروفایل کاربری ندارید، ابتدا لازم است تا اقدام به ساخت یک پروفایل کاربری نمایید.

برای استفاده از آن فقط کافی است تا به my.playstation.com بروید و با اکانت شبکه PlayStation خود وارد سیستم شوید.

می توانید با مراجعه به صفحه اصلی پلی استیشن و ورود به سیستم، آن را بیابید. My PlayStation در گوشه بالا سمت راست قرار دارد.

پس از ورود به سیستم می توانید لیست دوستان، قهرمانی ها و پروفایل خود را با کلیک روی منوی کشویی در بالای صفحه مشاهده کنید. همچنین برای ارسال پیام به دوستان، به پروفایل آن ها بروید و گزینه Send Message را انتخاب کنید.

با استفاده از Remote Play PS4

Remote Play PS4

در ماه مارس سال 2019 سونی همچنین یک برنامه رایگان iOS جداگانه با نام “PS4 Remote Play” منتشر کرد که به کاربران آیفون و آیپد این امکان را می دهد که بازی ها را از کنسول PS4 خود به دستگاه های تلفن همراه خود از طریق Wi-Fi وصل کنند.

کنترل PS4 از طریق Remote Play بسیار ساده است. فقط برنامه را دانلود کرده و از روشن بودن PS4 اطمینان حاصل کنید.

برنامه را باز کنید و به اکانت شبکه پلی استیشن خود وارد شوید، سپس PS4 خود را از طریق اینترنت جستجو کنید. اگر کار نکرد، می توانید یک کد را به صورت دستی وارد کنید.

پس از اتمام این روند (ممکن است چند دقیقه طول بکشد)، شما قادر خواهید بود کنترل PS4 خود را با تلفن توسط دکمه های مجازی کاملاً در اختیار داشته باشید!

اکنون می توانید کنترلر DualShock 4 تلفن خود را از طریق بلوتوث در iOS 13، هم برای بازی های Remote Play و هم برای انتخاب سایر بازی های روی تلفن خود همگام سازی کنید.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *