آموزش, اندروید, سیستم عامل

ساده ترین آموزش نحوه بروزرسانی و آپدیت اندروید

آپدیت اندروید

ما در این مقاله با نام ” ساده ترین آموزش نحوه بروزرسانی و آپدیت اندروید ” به دنبال بررسی چگونگی بروز رسانی Android هستیم. یکی از مهم ترین نکاتی که باید افراد دارای گوشی اندروید مد نظر داشته باشند این است که برای به دست آوردن بیشترین استفاده از تلفن Android خود، باید آخرین سیستم عامل موجود را بارگیری کنند.

مشاهده مقاله مرتبط

شما می توانید برای مطالعه مقاله مرتبط با این موضوع با نام ” نحوه بکاپ گیری و بازیابی اطلاعات در گوشی های اندروید ” بر روی لینک زیر کلیک کنید.

زمان مورد نیاز: 5 دقیقه

شما می توانید با مطالعه این مقاله که مدت کمی زمان می برد، آپدیت اندروید خود را به راحتی انجام دهید.

  1. اتصال دستگاه به Wi-Fi

    اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما به Wi-Fi وصل شده است.اتصال دستگاه به Wi-Fi

  2. Settings خود را باز کنید

    Settings یا تنظیمات گوشی خود را باز کنید.Settings خود را باز کنید

  3. انتخاب About Phone

    در این مرحله About Phone یا “درباره تلفن همراه” را انتخاب کنید.انتخاب About Phone

  4. بر روی Check for Updates ضربه بزنید

    برای بررسی به روز رسانی ها بر روی Check for Updates ضربه بزنید. اگر یک به روزرسانی موجود باشد، دکمه Update ظاهر می شود. بر روی آن ضربه بزنید.بر روی Check for Updates ضربه بزنید

  5. بر روی Install ضربه بزنید

    بسته به سیستم عامل، Install Now ،Reboot and install یا Install System Software را مشاهده خواهید کرد. بر روی آن ضربه بزنید. این کار سبب می شود تلفن شما مجددا راه اندازی شود.بر روی Install ضربه بزنید

شما می توانید با استفاده از این روش که به صورت پله ای برای شما بیان کردیم، گوشی Android خود را بروز رسانی کنید. همچنین اگر در انجام این مراحل با مشکل مواجه شدید به این معناست که یا آپدیتی وجود ندارد و یا گوشی شما در حالت به روز رسانی اتوماتیک است. یعنی وقتی آپدیت جدیدی برای Android می آید، گوشی به صورت خودکار شروع به بروز رسانی می کند.

برای دریافت اطلاعات از امکان آپدیت تلفن همراه اندرویدی خود می توانید به لیست گوشی های اندروید در گوگل مراجعه داشته باشید.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *